sobota, 9 stycznia 2016

George och George!! na salonach gve370-2 Numatic

Witam po długiej przerwie;) Z powodu uszkodzonego notebooka i utracenia danych nie było mnie długo bo straciłem materiały,na szczęście udało sie wszystko odzyskać hah:p
Zajmiemy sie dzisiaj działalnością  z przeszłości.W dawnych czasach bo w 2015 roku w sierpniu poddałem swoje zakupione i złożone auto zabiegowi odnowy biologicznej :P Wyprałem tapicerkę,dywany wszelkiego rodzaju wygłuszenia maty zakamarki.Wyszło przyzwoicie ocenicie sami.Zamieszczam tak zwane 50/50 czyli zdjęcia przed i zdjęcia po. Audi jak kupiłem było zasyfione ,typowy rolnik nie zważający na panujący syf w aucie nie zwracał uwagi na nie porządek.Oczywiście od razu przed swapem zacząłem walkę z tym syfem.
Akcja pełną parą skórzane fotele oczywiście do demontażu.


                                                                 Masakra nie sądzicie??









A tak wygląda woda oczywiście wymieniana kilka razy.

Jak widzicie różnica jest kolosalna :) Dobra profesionalna chemia robi robotę jak i sprzęt godny polecenia gve-370-2 ogarnia temat bez problemu .Dzięki ciotecznej siostrze udało sie dostać go w przystępnej cenie.Pozdrawiam cię Ewo z tego miejsca serdecznie:]
I to by było na tyle Siemaneczko !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz